בדק בית בבאר יעקב

קונים בית בבאר יעקב? עומדים להיכנס אל דירה חדשה מקבלן? רוצים להיות בטוחים כי אתם נכנסים אל בית ללא ליקויי בניה שתגלו עם הזמן, ולהיות בטוחים כי המפרט של הבית שאתם מקבלים הוא בדיוק כמו שהובטח לכם וכמו שהתקן קובע? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

כמו שלפני רכישה של רכב אתם פונים אל מוסך בכדי לבדוק אותו ולהיות בטוחים כי אתם מקבלים רכב תקין ואין בעיות נסתרות, כך גם ברכישה של בית. בדק בית היא למעשה בדיקה מעמיקה אשר בוחנת לעומק את הבית, עד לפרטים הקטנים ביותר, ומאפשרת לכם להיות בטוחים כי אתם לא קונים חתול בשק ומקבלים בית שעונה על כל הצרכים שלכם ומתאים למפרט ולתקנים בצורה הטובה ביותר.

זוויתן ומכשיר לייזר בדיקת סטיות במפלס ריצוף

בדק בית בבאר יעקב – מה בכלל כולל בדק בית?

בדיקת בדק בית הינה בדיקה אשר מבוצעת על ידי בעלי מקצוע מומחים בתחום והיא כוללת בדיקה מפורטת של כל מערכת בבית, גם המערכות הקטנות והפשוטות יותר, וכמובן גם הגדולות והחשובות יותר. בבדיקת בדק בית בוחנים את המערכות של מים, האיטום, החשמל, הריצוף, הצבע של הבית, הקרמיקות והחיפויים, מערכות האינסטלציה, שיפועים ועוד.

בדיקה כזו היא בדיקה מפורטת מאוד, בדיקה בה משתמשים בכלים מקצועיים, חדשניים ואיכותיים אשר מאפשרים לכם לקבל את כל המידע לו אתם זקוקים בצורה מפורטת ומסודרת, והיא מאפשרת לבודק לתת לכם דו"ח מסודר הכולל את כל הליקויים והבעיות כך שבסופו של דבר תוכלו לדעת האם יש ליקויים, ולטפל במה שנדרש.

מה כולל דו"ח בדק הבית ולמה הוא משמש?

הדו"ח שתקבלו בסיום בדק הבית הוא דו"ח הנדסי אשר כולל פירוט מדוייק של כל ליקוי אשר נמצא במבנה, מה בדיוק הליקוי ואיך צריך לתקן אותו.

אם אתם רוכשים דירה מיד שניה, דו"ח בדק בית יכול לאפשר לכם לנהל משא ומתן הרבה יותר טוב על הבית ולדעת מה השווי האמיתי שלו. לדוגמא, תוכלו לראות בית שנראה לכם במצב טוב, אך בדק הבית יגלה רטיבות נסתרת ממקור הדורש תיקון הכולל הוצאה של עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים. במקרה כזה תוכלו לדרוש מבעלי הבית לבצע את התיקון לפני שאתם מקבלים את הדירה, או שתוכלו להתמקח במחיר הדירה ולהפחית את עלויות התיקון מהמחיר אותו המוכר מבקש עבור הדירה.

במידה ומדובר בדירה חדשה מקבלן אליה אתם עומדים להיכנס, דו"ח בדק הבית מאפשר לכם לדעת האם קיימים ליקויי בניה שונים או אם יש חוסר התאמה ברישומים לעומת המפרט שמכר לכם הקבלן וכך בסופו של דבר אתם יכולים לגשת עם הדו"ח אל הקבלן ולדרוש ממנו לבצע תיקונים של כל הליקויים הללו. במידה והקבלן לא יבצע את התיקונים הללו, הדו"ח ישמש כמסמך שתוכלו להציג בבית המשפט כראיה לטענות שלכם ולצורך חיוב של הקבלן לבצע את התיקונים הנדרשים.

איך לבחור חברת בדק בית?

לפני שאתם בוחרים חברה אשר תבצע עבורכם בדק בית, אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא ניסיון ומוניטין. כדאי להתייעץ עם חברים או מכרים אשר קנו דירות לאחרונה והשתמשו בשירות של בדק בית ולקבל מהם המלצות וחוות דעת, וליצור רשימה של כמה חברות בדק בית מובילות אותן תוכלו לבדוק לעומק.

בדיקה מעמיקה של הניסיון של כל חברה, המוניטין שלה, האיכות של החברה ואנשי המקצוע הפועלים בה תאפשר לכם לדעת האם היא יכולה לבצע עבורכם את הבדיקה על הצד הטוב ביותר וללא פספוס של שום ליקוי או בעיה.